Cum achiți împrumutul de la Viva Credit?
Metoda principală de rambursare a împrumutului tău de la Viva Credit este debitarea automată. Acest lucru înseamnă că nu trebuie să-ți faci griji că uiți când este data scadentă sau că ai uitat să plătești, pentru că retragem noi automat din contul tău suma datorată. Prin urmare, tu achiți la timp și fără efort! Astfel, eviți acumularea de dobânzi penalizatoare. Tot ce trebuie să faci este să te asiguri că ai bani suficienți pe card la data scadentă.
Mai avem alte 4 metode de plată, ușoare și la îndemână, încât să poți rambursa fără griji în cazul în care vrei să rambursezi anticipat, fără niciun cost suplimentar, sau dacă la data scadentă nu ai avut bani suficienți pe card. Iată care sunt acestea:
- UniCredit Bank: RO13 BACX 0000 0005 2669 3011
- BCR: RO68 RNCB 0072 1195 1733 0001
- BRD: RO25 BRDE 410S V010 4788 4100
- Raiffeisen Bank: RO17 RZBR 0000 0600 1327 5798
- Banca Transilvania: RO19 BTRL 0430 1202 6724 27xx
- ING Bank: RO56 INGB 0000 9999 0459 2950
- Garanti Bank: RO08 UGBI 0000 0220 2029 2RON
- CEC Bank: RO29 CECE B309 30RON 3699983
- BCR, în contul RO41 RNCB 0072 1195 1733 0002
- CEC Bank, în contul RO83 CECE B001 44RO N404 6729
- UniCredit Bank, în contul RO13 BACX 0000 0005 2669 3011
1. Achită cu un alt card. Este simplu și poți face acest lucru din contul tău de client. Apeși pe butonul „Achită cu alt card”, apoi, în pagina de plată, introduci datele cardului, precum și suma pe care dorești să o rambursezi și gata!
2. Poți plăti și prin transfer bancar în oricare dintre următoarele conturi:
3. Dacă îți este mai confortabil să achiți cash, poți opta pentru rambursarea în numerar la orice unitate:
4. Achită la stația de plată SelfPay sau StartPay de lângă tine. Este simplu! Cauți Viva Credit în lista de furnizori, introduci codul tău de client și achiți!
Nu uita! Debitarea automată este metoda principală de plată și, până când se va confirma plata realizată printr-o altă metodă, sistemul nostru de plată automată va încerca în continuare retragerea banilor din contul tău. Dacă ai achitat printr-o altă metodă, dar suma de plată tot ți-a fost retrasă din cont în mod automat, vei primi banii înapoi în cel mai scurt timp posibil!
Suntem alături de tine dacă ai întrebări! Ne poți contacta la numărul de telefon 021 303 0080 sau prin email [email protected].