(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-MRQJGL4'); /* */
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '220662898345512'); fbq('track', 'PageView'); !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '1610017242637473'); fbq('track', 'PageView'); var _ps_tgt = {a:"db1162c56479b9ba2a8080bfa58919fa6f7ef48c6495cd07e88e6f1ecaa8ac19f7a7e0c3d04b0fa8", pc:"1", pp:"100", cc:"1", bc:"1"} ; (function () {var s = document.createElement("script");s.type = "text/javascript";s.async = "async";s.src = "//profitshare.ro/tgt/js";document.body.appendChild(s);} )()
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&appId=552729638134885&version=v2.0"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));

Termeni și condiții de utilizare a serviciilor Viva Credit IFN S.A.

Declarația de confidențialitate

Ultima actualizare în data de 24/05/2018.

Vă respectăm confidențialitatea și ne angajăm să vă protejăm datele personale. Această declarație de confidențialitate vă va informa cu privire la modul în care vă gestionăm datele personale, drepturile dvs. de confidențialitate și modul în care vă protejează legea. Citiți cu atenție această declarație de confidențialitate înainte de a utiliza Serviciile noastre.

În această declarație de confidențialitate:
Servicii înseamnă orice produse, servicii, conținut, caracteristici, tehnologii sau funcții și toate paginile de internet, aplicațiile și serviciile corespunzătoare pe care vi le oferim.
Site Web înseamnă paginile de internet, aplicațiile mobile, paginile de internet mobile sau alte proprietăți online prin care ne oferim Serviciile.

1. Operatorul de date

VIVA CREDIT IFN SA. este un operator de date, cu sediul social cu sediul în București, Bulevardul Iancu de Hunedoara nr. 8, înregistrată la Reg Com cu J40/8045/2010, CIF 27311289, operator de date cu caracter personal înregistrat în Registrul Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal sub Numărul 17928 din 19/10/2010 (denumită în continuare "VIVA CREDIT" în această declarație de confidențialitate). Entitățile juridice din cadrul grupului VIVA CREDIT, sunt considerate de asemenea operatori de date pentru serviciile locale pe care ele le oferă. Detaliile noastre de contact se găsesc în secțiunea 14.

Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal la adresa de e-mail [email protected].

2. Ce date colectăm despre dumneavoastră?

2.1 Informații despre interactiunea dumneavoastra cu website-ul vivacredit.ro

Serverul nostru de site web înregistrează automat adresa IP pe care o utilizați pentru a accesa site-ul nostru web, precum și alte informații despre vizita dvs., cum ar fi paginile accesate, informațiile solicitate, data și ora solicitării, sursa accesului la site-ul nostru (de exemplu, site-ul web sau URL-ul (linkul) care v-a referit la site-ul nostru), și versiunea browser-ului și sistemului de operare.

Utilizarea informațiilor din log-urile serverului website-ului în scopuri de securitate IT

Aceasta include analizarea fișierelor log-urilor pentru a ajuta la identificarea și prevenirea accesului neautorizat la rețeaua noastră, distribuirea de coduri rău intenționate, prevenirea atacurilor DDOS și altor atacuri cibernetice, prin detectarea unor activități neobișnuite sau suspecte.

Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Obligația legală: înregistrarea accesului la site-ul nostru web utilizând fișiere de tip log de server este o măsură tehnică pentru a asigura un nivel de securitate adecvat pentru a proteja informațiile colectate de pe site-ul nostru în conformitate cu articolul 32 alineatul (1) din Regulamentul general privind protecția datelor.

Utilizarea informațiilor din istoricul serverului web pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a îmbunătăți site-ul nostru web

Utilizăm informațiile colectate din log-ul serverului nostru pentru a analiza modul în care utilizatorii site-ului nostru interacționează cu site-ul nostru web și cu caracteristicile acestuia. De exemplu, analizăm numărul de vizite și vizitatorii unici pe care îi primim, ora și data vizitei, locația vizitei și sistemul de operare și browser-ul utilizat.

Utilizăm informațiile colectate din analiza acestor informații pentru a îmbunătăți site-ul nostru web. De exemplu, utilizăm informațiile colectate pentru a modifica informațiile, conținutul și structura site-ului nostru web și a paginilor individuale, în funcție de ceea ce atrage cei mai mulți utilizatori și durata de timp petrecută pe anumite pagini de pe site-ul nostru.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: îmbunătățirea site-ului nostru pentru utilizatorii site-ului nostru și cunoașterea preferințelor utilizatorilor site-ului, astfel încât site-ul nostru să poată răspunde mai bine nevoilor și dorințelor lor.

2.2 Înregistrarea și alte informații despre cont

Când vă înregistrați pentru a utiliza Serviciile noastre, putem colecta următoarele informații despre dvs.:

  • dacă vă înregistrați folosind contul Google: prenume, nume și adresa de email;
  • dacă vă înregistrați folosind contul Facebook: prenume și nume, așa cum apar în contul dvs. de Facebook și ID-ul dvs. de Facebook. În situația în care ați oferit permisiunea către Facebook prin intermediul opțiunii de confidențialitate din cadrul aplicației lor (care apare înainte de a vă putea înregistra în platforma noastră), putem colecta și informații despre sex, vârsta sau email în funcție de permisiunile oferite de dvs.
  • dacă vă înregistrați folosind numărul de telefon mobil: vom colecta numărul dvs. de telefon mobil.

În timpul procesului de contractare a Serviciilor noastre vom colecta următoarele date personale:

  • numele dvs.;
  • adresa de e-mail;
  • numărul de telefon mobil;
  • adresa domiciliu
  • informatii despre venit
  • informatii carte identitate
  • informatii despre contul bancar
  • datele cardului bancar

2.3 Informațiile pe care le colectăm atunci când ne contactați

Colectăm și utilizăm informațiile de la persoanele care ne contactează în conformitate cu această secțiune.

E-mail

Când trimiteți un mesaj la adresa de e-mail afișată pe site-ul nostru, colectăm adresa dvs. de e-mail și orice alte informații pe care le furnizați în acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numărul dvs. de telefon și informațiile conținute în orice bloc de semnătură din e-mail).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de Servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza Serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Interes legitim: Pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Telefon

Când ne contactați prin telefon, colectăm numărul dvs. de telefon și orice informații pe care ni le furnizați în timpul conversației cu noi. Menționăm că pentru îmbunătățirea Serviciilor noastre, înregistrăm apelurile telefonice.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)

Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Temeiul legal pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de Servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Informațiile despre apelul dvs., cum ar fi numărul dvs. de telefon și data și ora apelului dvs., sunt prelucrate de către furnizorul nostru de servicii telefonice localizat în România.

Prelucrarea datelor bancare

Dacă optați pentru debitarea automata a contului bancar sau a cardului bancar, furnizorul de servicii de procesare plăți colectează, utilizează și procesează informațiile dvs. cu privire la contul bancar si datele cardului bancar în conformitate cu politicile lui de confidențialitate.

Temeiul legal pentru prelucrare: necesar pentru executarea unui contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesar să executăm un contract: să vă îndepliniți obligația contractuală de a plăti pentru Serviciile pe care le-ați comandat de la noi sau pentru verificarea bonitatii.

2.4 Date pe care le colectăm automat, atunci când folosiți Serviciile noastre

Când interacționați cu website-ul VIVA CREDIT sau folosiți Serviciile noastre, colectăm automat următoarele informații despre dvs.:

Informații dispozitiv

Colectăm informații specifice dispozitivului, cum ar fi versiunea sistemului de operare, identificatorii unici. De exemplu, numele rețelei mobile pe care o utilizați. Asociem identificatorii dispozitivului cu contul dvs.

Date despre Client și Autentificare

Detaliile tehnice, inclusiv adresa Protocol Internet (IP) a dispozitivului, fusul orar și sistemul de operare. De asemenea, vă vom păstra informațiile de autentificare (date de înregistrare, data ultimei modificări a parolei, data ultimei autentificări reușite), tipul și versiunea browserului dvs.

Date de tip Clickstream

Colectăm informații despre activitatea dvs. pe website-ul nostru, care includ paginile de internet din care ați accesat, data și ora fiecărei vizite, bannerele publicitare sau conținutul pe care ați făcut clic, interacțiunea dvs. cu aceste tipuri de publicitate, durata vizitei dvs. și ordinea în care vizitați conținutul website-ului.

Cookies

Folosim cookie-uri pentru a-ți asigura o navigare plăcută și eficientă în cadrul website-ului. Folosirea acestui website implică acordul tău pentru aceasta.

Ce sunt cookie-urile?

Fișierele cookie sunt fișiere text mici trimise de serverul unui site web către un navigator web (web browser: IE, Firefox, Opera), memorie RAM sau unitate de hard disk și apoi stocate acolo. Acestea pot fi utilizate cu scopuri diferite, cum ar fi: personalizarea site-ului web in functie de nevoile unui anumit utilizator, ajutarea unui utilizator să navigheze pe site-ul web, îmbunătățirea calitatii site-ului web pentru utilizator sau stocarea preferințelor utilizatorului și informațiilor de conectare.

În mod automat site-ul nostru stochează informații de tip cookie. Un “cookie” înregistrează informaţii relative la navigarea dumneavoastră pe site (pagini vizitate, data şi ora de vizitare). Aceste informații sunt colectate doar în scopul îmbunătățirii serviciilor pe care vi le oferim. Fiecare browser acceptă implicit “cookies”. Dacă nu doriți să acceptați utilizarea de Cookie-uri, puteți să schimbați configurația browserului Dvs. să nu accepte Cookie-uri.

Când vizitaţi site-urile și serviciile VIVA CREDIT IFN SA, putem colecta informaţii despre software-ul şi tehnologia pe care o utilizaţi. De exemplu, atunci când vizitaţi unul dintre site-urile noastre, vom păstra adresa dvs. de IP, în scopul de a şti unde să trimitem informaţiile pe care le-aţi solicitat. Adresa dvs. de IP este adesea asociată cu locaţia dumneavostră fizică, cu furnizorul dvs. de Internet, locul de muncă, școala, etc. Următoarele informaţii sunt stocate atunci când vizitaţi site-urile noastre: Adresele IP, tipul sistemului de operare, timpul şi durata vizitei dvs., paginile pe care le-ați vizualizat și tipul dvs de browser.

În nici un caz nu asociem informaţiile pe care le păstrăm cu alte informaţii, care pot duce la aflarea identităţii dumneavoastră. Am putea analiza informaţiile de pe serverele noastre pentru a îmbunătăţi site-urile şi pentru a personaliza fiecare dintre ele conform cu necesitățile utilizatorilor noştri. Când vizitaţi unul dintre site-urile noastre sau când folosiți unul din serviciile noastre, putem plasa un fişier text, de asemenea, cunoscut sub denumirea de cookie în directorul browser-ului dvs., pe hard-drive-ul computerului dvs. Cookies sunt informaţii pe care site-ul le trimite computer-ului dvs. atunci când vizualizaţi site-ul. Această informaţie permite site-ului să-şi amintească informaţii importante cu privire la preferinţele dumneavoastră şi să vă îmbunătăţească experienţa pe site.

Putem folosi, de asemenea, cookies pentru a contoriza numărul total de vizite pe un anumit serviciu sau site. Putem folosi aceste informaţii în formă sintetizată pentru a afla ce le place utilizatorilor noştri şi cum să ne facem site-urile mai bune şi mai convenabile pentru dvs. Puteţi alege să fiți notificat de fiecare dată când un site trimite un cookie către calculatorul dumneavoastră sau puteţi alege să dezactivaţi toate cookies. Puteţi face acest lucru, în setările browser-ului dumneavoastră. Fiecare browser este diferit, trebuie să căutați în meniul AJUTOR al browser-ului pentru a găsi modalitatea corespunzătoare de modificare a acestor setări. Dacă dezactivați complet cookies, nu veți avea acces la multe caracteristici, care fac șederea dvs. eficientă pe site-urile noastre. Unele servicii este posibil să nu funcționeze corespunzător.

Site-urile noastre şi unele din serviciile noastre pot utiliza, de asemenea, fragmente de cod, cunoscute sub numele de "web beacons" sau "fișiere GIF transparente" pentru a colecta date sintetizate, precum numărul de vizualizări ale paginii, numărul de oferte promoţionale vizualizate, etc".

Cookie-uri esențiale și neesențiale

Cookie-urile pot fi clasificate drept "esențiale" sau "neesențiale".

Cookie-urile esențiale: prezintă una dintre următoarele două caracteristici:

  • sunt utilizate exclusiv pentru efectuarea sau facilitarea comunicării într-o rețea; sau
  • sunt strict necesare pentru furnizarea unui serviciu online (de ex. site-ul nostru sau un serviciu de pe site-ul nostru) solicitat de către dvs.

Cookie-uri neesențiale: Acestea nu se încadrează în definiția cookie-urilor esențiale deoarece nu sunt strict necesare pentru functionarea unui site sau a serviciilor oferite pe acesta, precum cookie-urile utilizate pentru analizarea comportamentul pe un site web (cookie-uri „analitice”) sau cookie-urile utilizate pentru afișarea de reclame.

Cookie-uri de sesiune si persistente

Cookie-urile pot fi de două tipuri: „de sesiune” și „persistente”, în funcție de perioada de stocare după plasarea lor în browserul dvs.

Cookie-urile de sesiune: rămân pe dipozitiv atâta timp cât navigatorul web este deschis. Acestea expiră când navigatorul web este inchis. Cookie-urile persistente: expiră la un punct fix în timp sau dacă sunt șterse manual din navigatorul web.

Cookie-urile noastre sau ale părților terțe

Cookie-urile pot fi clasificate în două grupuri: cele care aparțin site-ului vizitat sau cele care aparțin părților terțe.

Cookie-urile care aparțin site-ului nostru (primare): sunt cookie-urile plasate pe dispozitivul dvs. de către domeniul site-ului nostru.Cookie-urile care aparțin terților: sunt cookie-urile plasate pe dispozitivul dvs. de către domenii ale unor site-uri care aparțin unor părți terțe.

Informații adiționale se găsesc prin accesarea următorului site web www.allaboutcookies.org

Cookie-urile pe care le folosim sunt:

  • de sesiune, respectiv sunt stocate într-o memorie temporară până când navigatorul de internet este închis; toate informațiile stocate sunt șterse atunci când sesiunea de navigare este încheiată.
  • persistente - acestea rămân în calculatorul tău până când sunt șterse sau își ating data de expirare.

Cookie-urile pe care le folosim:

Fiecare categorie de cookie-uri pe care o folosim este explicată și este indicată perioada pe durata căreia stocăm datele astfel colectate. Prin exercitarea opțiunii de activare pentru fiecare categorie de cookie-uri în parte ne dai permisiunea de a colecta și stoca aceste date. Poți reveni oricând pentru a-ți schimba opțiunea de a activa sau dezactiva una sau mai multe din categoriile de cookie-uri de mai jos.

Cookie Tip Descriere Durata stocare date Activare/Dezactivare
Esențiale de sesiune Acestea sunt cookie-uri fără care website-ul nostru nu poate funcționa. Ele sunt necesare și, de aceea, pentru această categorie nu ai opțiunea de activare/dezactivare a acestora. - -
de securitate - Asigură securitatea și confidențialitatea navigării tale. Pe durata sesiunii de navigare Nu există posibilitate de dezactivare
de performanta - Asigură o navigare eficientă și rapidă în website. Pe durata sesiunii de navigare Nu există posibilitate de dezactivare
Funcțional persistent Folosim acest cookie pentru a ține minte ce ai pus în coșul tău de cumpărături. 12 luni de la ultima navigare in cadrul website-ului Posibilitate de activare/dezactivare a cookie-ului de catre client.

Fundamentul juridic pentru prelucrare: prelucrarea informațiilor despre utilizatori conținute în sau obținute prin intermediul cookie-urilor esențiale se realizează în interese legitime [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul General Privind Protecția Datelor (GDPR) cu caracter personal).

Interesele legitime: asigurarea funcționării corecte a site-ului și serviciilor online solicitate.

3. De ce procesăm informațiile dvs. personale?

Vom folosi datele dvs. personale doar atunci când legea ne permite. Cel mai frecvent, vom folosi datele dvs. personale în următoarele situații:

  • în cazul în care trebuie să executăm contractul pe care suntem pe punctul de a-l încheia sau l-am încheiat cu dvs.
  • unde este necesar pentru interesele noastre legitime să îmbunătățim Serviciile noastre și să vă punem la dispoziție o platformă website sigură și securizată.
  • atunci când trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.

Am descris mai sus modul în care folosim datele dvs. personale și bazele juridice pe care ne bazăm în acest sens. De asemenea, am identificat care sunt interesele noastre legitime, unde este cazul. Redam succint scopul colectarii datelor:

  • în scopul desfăşurării activităţii de creditare, VIVA CREDIT IFN SA poate prelucra și stoca, datele dvs. cu caracter personal, inclusiv codul numeric personal, cetățenia, adresa, profesia, locul de muncă, e-mail, numărul de telefon fix sau mobil, situația familială, economică și financiară, nivelul de educație, venitul din gospodărie, sistemul de operare, obținute în baza informațiilor furnizate, formularelor, declaraţiilor şi documentelor de orice fel depuse, redactate sau completate; Informaţiile referitoare la plată folosind card de credit sau de debit pot fi, de asemenea, colectate.
  • în scopul desfasurarii activităților de reclamă, marketing și publicitate, VIVA CREDIT IFN SA poate prelucra și stoca, datele personale, obţinute în baza formularelor, declaraţiilor şi documentelor de orice fel depuse, redactate sau completate, necesare pentru a vă contacta cu scopul de a-și promova propriile servicii și produse.
  • VIVA CREDIT IFN SA colectează și prelucrează datele dumneavoastră personale pentru comunicări comerciale precum email, telefon, SMS sau comunicări prin poștă. Vă rugăm sa aveți în vedere faptul că dacă optați să primiți comunicări prin SMS se va aplica planul dumneavoastra tarifar aplicat de reteaua de telefonie mobilă respectivă. De asemena, în cazul în care permiteți accesul la aceste informații, VIVA CREDIT IFN SA poate folosi datele dumneavoastră personale pentru comunicări comerciale pe alte website-uri, inclusiv rețele sociale unde sunteți membru, prin corespondența dintre activitățile și informațiile colectate pe website-urile noastre cu cele colectate pe website-uri terțe (“Targeted Advertising”). Aceste comunicări comerciale vă vor ține la curent cu cele mai noi știri, evenimente, oferte speciale și promoții pentru produsele VIVA CREDIT IFN SA care vă interesează. În unele cazuri (precum aplicații pe mobil sau programe de trimitere SMS), acestea pot include folosirea locației dumneavoastră exactă care ne permite să vă trimitem oferte și promoții specifice pentru locația dumneavoastră. Va rugăm să aveți în vedere faptul că puteți primi comunicări administrative din partea VIVA CREDIT IFN SA precum confirmarea comenzilor, notificari referitoare la activitățile dumneavoastră din cont (confirmarea contului, schimbare de parolă etc) și anunțuri importante, chiar dacă vă dezabonați de la comunicări comerciale. De asemena, veți vedea anunțuri publicitare generale pe website-urile VIVA CREDIT IFN SA și în rețelele sociale unde sunteti membru.
  • în scopuri statistice;
  • folosim, de asemenea, datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a dezvolta, livra şi îmbunătăţi produsele, serviciile, materialele şi activitatea noastră de publicitate. Uneori, putem folosi datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a trimite comunicări importante, precum notificări cu privire la modificări ale termenilor și condiţiile noastre generale precum şi a politicilor noastre.  Putem utiliza, de asemenea, datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri interne, precum auditul, analiza de date şi de cercetare pentru îmbunătăţirea produselor, a serviciilor şi a legăturii cu clienţii VIVA CREDIT IFN SA. În unele cazuri, vom folosi informaţii care nu pot identifica persoana pentru a îmbunătăţi grafica și conținutul site-ului nostru şi pentru a spori unele dintre servicii, precum şi experienţa online a utilizatorului. Putem folosi informaţiile în formă sintetică pentru a analiza utilizarea site-urile noastre şi pentru a vă furniza oferte pentru produse, programe şi servicii;
  • pentru a vă permite să vă exprimați interesul și aprecierea față de serviciile și produsele furnizate de VIVA CREDIT IFN SA (feedback) sau să comunicați cu prietenii dumneavostră, de exemplu, prin selectarea butonului ”Like„ din pagina de facebook, sau să răspundeți e-mailurilor, solicitărilor, etc.;
  • forumuri si alte activități interactive.

4. Dezvăluirea și utilizarea suplimentară a datelor dvs.

Această secțiune stabilește circumstanțele în care vom dezvălui datele dvs. unor părți terțe și orice alte scopuri suplimentare pentru care utilizăm datele dvs.

Utilizăm o serie de terți pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta să ne desfășurăm afacerea [și care procesează informațiile dvs. pentru noi în numele nostru]. Acestea includ următoarele:

  • Furnizorii de servicii de telefonie.
  • Procesatorii de plăti.
  • Furnizori de servicii de e-mail.
  • Furnizorul de servicii de găzduire web.

Localizarea furnizorilor a fost indicată mai sus în acest document.

Informațiile dvs. vor fi partajate cu acești furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a vă oferi serviciul pe care l-ați solicitat, indiferent dacă această solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare servicii de la noi.

Nu afișăm identitatea furnizorilor noștri de servicii în mod public, din motive de securitate și din motive de competitivitate. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, vă rugăm să ne contactați direct prin e-mail] și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de a solicita acest lucru).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesul legitim bazat pe: în cazul în care partajăm informațiile dvs. cu acești terți într-un alt context decât în cazul în care este necesar pentru a efectua un contract (sau in urma solicitării dvs. de a face acest lucru), vă vom partaja informațiile cu astfel de terțe părți pentru a ne permite să ne conducem și să gestionăm eficient afacerea.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesar pentru realizarea unui contract: este posibil să partajăm informații cu furnizorii noștri de servicii pentru a ne permite să ne îndeplinim obligațiile care decurg din contractul respectiv sau să luăm măsurile pe care le-ați solicitat înainte de a încheia un contract cu dvs.

4.1 Dezvăluirea informațiilor dvs. altor părți terțe

Noi dezvăluim informațiile dvs. unor terțe părți în anumite circumstanțe, după cum se arată mai jos.

Furnizori de servicii terțe

Utilizăm furnizori de servicii terțe pentru a ne ajuta să furnizăm anumite aspecte ale Serviciilor noastre, de exemplu, echipamente de stocare în cloud precum Amazon Web Services și Microsoft Azure. Google colectează informații prin utilizarea noastră a Google Analytics pe website-ul nostru. Google utilizează aceste informații, inclusiv adresele IP și informațiile din cookie-uri, pentru mai multe scopuri, cum ar fi îmbunătățirea serviciului Google Analytics. Informațiile sunt partajate cu Google pe bază agregată și anonimă. Pentru a afla mai multe despre ce informații colectează Google, modul în care utilizează aceste informații și cum să controleze informațiile trimise la Google, consultați următoarea pagină: https://www.google.com/policies/privacy/partners/.

Furnizorii de servicii pot fi localizați în interiorul sau înafara zonei "SEE".

Efectuăm controale asupra furnizorilor de servicii terțe și le solicităm să respecte securitatea datelor dvs. personale și să le trateze în conformitate cu legea. Nu le permitem să utilizeze datele dvs. personale în scopuri proprii și să le permită doar să vă proceseze datele personale în scopuri specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.

Furnizori de publicitate și de analiză

Pentru a îmbunătăți serviciile noastre, uneori vom distribui informațiile dvs. neidentificabile furnizorilor de analiză care ne ajută să analizăm modul în care oamenii utilizează website-ul/Serviciile noastre. Împărtășim informațiile dvs. cu ei în formă neidentificabilă pentru monitorizarea și raportarea eficacității livrării de campanii către partenerii noștri de afaceri și pentru analiza internă a companiilor.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesele legitime: îndeplinirea obligațiilor contractuale față de Google conform Termenilor și condițiilor Google Analytics (https://www.google.com/analytics/terms/us.html).

Puteți renunța la Google Analytics instalând pluginul pentru browser aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Partajam informațiile dvs. cu părți terțe, care sunt fie legate de, fie asociate cu funcționarea afacerii noastre, în cazul în care este necesar pentru noi. Aceste părți terțe includ contabili si consultanți externi.

Contabili

Partajăm informații cu contabilii noștri în scopuri fiscale. De exemplu, împărțim facturile pe care le emitem și le primim de la contabilii noștri în scopul completării declarațiilor fiscale și a conturilor noastre la sfârșitul anului.

Consultanti

Ocazional, obținem sfaturi de la consultanți, cum ar fi contabili, consultanți financiari, avocați și profesioniști în relații publice. Vom partaja informațiile dvs. cu aceste părți terțe numai în cazul în care este necesar să le permitem acestor terțe părți să ne ofere consultanța relevantă.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: funcționarea și gestionarea eficientă a afacerii noastre.

Nu afișăm identitatea tuturor celorlalte părți terțe cu care putem partaja informații din motive de securitate și pentru păstrarea avantajului competitiv. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea unor astfel de părți terțe, vă rugăm să ne contactați direct prin e-mail și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de solicitare am partajat informațiile cu astfel de terțe părți.

4.2 Dezvăluirea și utilizarea informațiilor dvs. din motive legale

Indicarea unor posibile acte infractionale sau amenințări la adresa siguranței publice către o autoritate competentă

Dacă suspectăm că a avut loc un comportament infractional sau potențial, vom avea nevoie, în anumite circumstanțe, să contactăm o autoritate competentă, cum ar fi poliția. Ar putea fi cazul, de exemplu, dacă bănuim că s-a comis o fraudă sau o infracțiune cibernetică sau dacă primim amenințări sau comunicări rău intenționate față de noi sau față de terți.

În general, va trebui doar să vă procesăm informațiile în acest scop, dacă ați fost implicați sau afectați de un astfel de incident într-un fel sau altul.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: prevenirea criminalității sau a activității criminale suspectate (cum ar fi frauda).

În legătură cu aplicarea sau aplicarea potențială a drepturilor noastre legale

Vom utiliza informațiile dvs. în legătură cu punerea în aplicare sau cu potențialul de aplicare a drepturilor noastre legale, inclusiv, de exemplu, schimbul de informații cu agențiile de colectare a datoriilor, dacă nu plătiți sumele datorate atunci când sunteți obligat contractual să faceți acest lucru. Drepturile noastre legale pot fi contractuale (în cazul în care am încheiat un contract cu dvs.) sau necontractuale (cum ar fi drepturile legale pe care le avem pe temei penal sau delictual).

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: să ne impunem drepturile legale și să luăm măsuri pentru a ne asigura drepturile legale.

În legătură cu un litigiu sau o procedură juridică sau potential juridică

Este posibil să fie necesar să utilizăm informațiile dvs. dacă suntem implicați într-o litigiu cu dvs. sau cu o parte terță, de exemplu, fie pentru a rezolva litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotărâri judecătorești sau a unui proces similar.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: soluționarea litigiilor și a eventualelor litigii.

Pentru respectarea continuă a legilor, reglementărilor și altor cerințe legale

Vom utiliza și procesa informațiile dvs. pentru a respecta obligațiile legale la care suntem supuși. De exemplu, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile dvs. în baza unei hotărâri judecătorești sau a unei citații, dacă primim una.

Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea unei obligații legale [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor.

Obligația legală: obligațiile legale de a divulga informații care fac parte din legile României sau dacă acestea au fost integrate în cadrul juridic al României (de exemplu sub forma unui acord internațional pe care România l-a semnat).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: în cazul în care obligațiile legale fac parte din legile unei alte țări și nu au fost integrate în cadrul juridic al României, avem un interes legitim de a respecta aceste obligații.

4.3 Transferuri internaționale

De fiecare dată când vă transferăm datele dvs. personale din SEE, asigurăm că se acordă un grad de protecție similar prin asigurarea implementării cel puțin a uneia dintre următoarele măsuri de protecție:

5. Unde stocam datele si pentru cat timp

Datele pe care le colectăm despre dvs. vor fi stocate și procesate atât în interiorul, cât și în afara SEE, în servere securizate, pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă pentru utilizatori. De exemplu - pentru construirea rapidă a paginilor de internet sau a aplicațiilor mobile.

Această secțiune stabilește cât timp ne păstrăm datele colectate. Am stabilit perioade de păstrare specifice acolo unde este posibil. În cazul în care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retenție.

Perioade de retentie

Informații privind Serviciile solicitate: atunci când plasați o comandă pentru Servicii, păstrăm aceste informații timp de zece ani de la încheierea exercițiului financiar în care ați plasat comanda, în conformitate cu obligația noastră legală de a păstra înregistrări în scopuri fiscale.

Criterii pentru stabilirea perioadelor de păstrare

În orice alte circumstanțe, vă vom păstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:

  • scopul (scopurile) și utilizarea informațiilor dvs. atât în prezent, cât și în viitor (spre exemplu, dacă este necesar să continuăm stocarea acelor informații pentru a continua să ne îndeplinim obligațiile în baza unui contract cu dvs. sau să vă contactăm în viitor);
  • dacă avem o obligație legală de a continua prelucrarea informațiilor dvs. (cum ar fi orice obligații de păstrare a înregistrărilor impuse de legea sau reglementările relevante);
  • dacă avem orice temei legal pentru a continua prelucrarea informațiilor (cum ar fi consimțământul dvs.);
  • cât de valoroase sunt informațiile dvs. (atât acum cât și în viitor);
  • orice practici industriale convenite privind durata de păstrare a informațiilor;
  • nivelurile de risc, cost și responsabilitate implicate în continuarea deținerii informațiilor;
  • cât de greu este să ne asigurăm că informațiile pot fi actuale și exacte; și
  • orice circumstanțe înconjurătoare relevante (cum ar fi natura și statutul relației noastre cu dvs.).

6. Masuri tehnice si organizatorice de securizare a informațiilor dvs.

Luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă asigura informațiile și pentru a le proteja împotriva utilizării neautorizate sau ilegale și a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:

  • partajarea și furnizarea accesului la datele dvs. în măsura minimă necesară, sub rezerva restricțiilor de confidențialitate, acolo unde este cazul și în mod anonim, ori de câte ori este posibil;
  • folosirea serverelor securizate pentru stocarea informațiilor;
  • verificarea identității oricărei persoane care solicită accesul la informații înainte de a le acorda acces la informații;
  • transferăm datele dvs. doar prin intermediul unui sistem închis sau prin transferuri de date criptate.

Transmiterea de informații către noi prin e-mail

Transmiterea informațiilor pe internet nu este în întregime sigură și dacă ne trimiteți informații prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceți acest lucru în întregime pe propriul risc.

Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi, prejudicii ale reputației, daune, datorii sau orice altă formă de pierdere sau de prejudiciu suferită de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informații prin astfel de mijloace.

7. Drepturile dvs. asupra datelor personale

7.1 Fluxul de administrare a drepturilor persoanelor vizate

7.1.1 Puncte generale

Următoarele puncte generale se aplică tuturor solicitărilor descrise în acest document și se bazează pe Articolul 12 din GDPR:

  • Informațiile sunt furnizate persoanei vizate într-o formă concisă, transparentă, inteligibilă și ușor accesibilă, folosind un limbaj clar și simplu. Informațiile pot fi furnizate în scris, prin mijloace electronice sau prin alte mijloace.
  • Persoana vizată poate solicita informația pe cale orală (de exemplu prin telefon sau față în față), atâta timp cât identitatea persoanei vizate a fost stabilită.
  • Vor fi considerate cererile persoanelor vizate a caror identitate a putut fi stabilită.
  • Societatea va furniza raspunsurile la solicitari fără întârzieri nejustificate și în termen de maxim o lună de la primirea cererii.
  • Timpul de răspuns poate fi prelungit cu până la două luni suplimentare pentru cererile complexe sau care necesită un volum mare de informații - persoana vizată trebuie informată cu privire la aceasta în termen de o lună de la data solicitării și trebuie comunicate motivele întârzierii.
  • În cazul în care o cerere se face prin intermediul unui formular electronic, răspunsul ar trebui să se facă prin mijloace electronice, atunci când este posibil, cu excepția cazului în care persoana vizată solicită o modalitate diferită.
  • În cazul în care rezolutia asupra unei solicitari este negativă, societatea va informa persoana vizată fără întârziere în acel termen de maxim o lună, menționând în clar motivul (motivele) și informând persoana vizată asupra dreptului de a adresa plângeri autorității de supraveghere.
  • În general, răspunsurile la cereri vor fi făcute gratuit, cu excepția cazului în care acestea sunt "vădit nefondate sau excesive" (Articolul 12 din GDPR), caz în care fie vom percepe o taxă rezonabilă, fie vom refuza să acționăm.
  • Dacă există îndoieli cu privire la identitatea unei persoane vizate, societatea va face demersuri rezonabile asupra stabilirii fără dubii a respectivei persoane vizate.

Procedura de răspuns la solicitările persoanelor vizate este prezentată în tabel. Specificul fiecărei etape a procedurii variază în funcție de tipul cererii implicate.

7.1.2 Descrierea pașilor procedurii

Etapa Scurtă descriere Responsabil
Primire cerere
Persoană Vizată
Persoana vizată transmite o cerere folosind una din metodele puse la dispoziția persoanelor vizate, pe cale electronică (prin e-mail sau via site societate), prin scrisoare sau telefon – în acest ultim caz cu confirmare ulterioară prin scrisoare sau e-mail. Solicitarea poate fi primită de către orice departament al societății, însă persoanele vizate vor fi îndrumate cu precădere către departamentul Relații Clienți. Serviciul Clienți
Înregistrare cerere
Persoană Vizată
Faptul că cererea a fost primită este înregistrată în Registru Cereri de exercitare drepturi ale Persoanelor Vizate; se va înregistra persoana vizată, natura și data solicitării.

În cazul în care cererea Persoanei Vizate nu este transmisă direct către persoana / departamentul desemnat(ă) cu întreținerea înregistrărilor din “Registru Cereri de exercitare drepturi ale Persoanelor Vizate”, angajatul care a primit cererea o va transmite în cel mult o zi lucrătoare către persoana desemnată cu întreținerea înregistrărilor din “Registru Cereri de exercitare drepturi ale Persoanelor Vizate”
Persoana desemnată cu întreținerea înregistrărilor din "Registru Cereri de exercitare drepturi ale Persoanelor Vizate"
Confirmare identitate Persoană Vizată Identitatea persoanei vizate este confirmată în baza metodologiei descrise mai jos. Mai multe informații pot fi solicitate pentru confirmarea identității dacă este necesar, iar în acest scop se contactează persoana vizată prin email și/sau telefon. În cazul în care solicitarea persoanei vizate este transmisă de către un terț, se va verifica și temeiul legal al reprezentării persoanei vizate de către respectivul terț.

În urma activitații de confirmare a identității persoanei vizate și, dacă este cazul, de confirmare a legalității reprezentării, se va trece la pasul urmator dacă confirmarea este pozitivă, sau se va închide solicitarea cu rezoluție de neconfirmare a identității dacă confirmarea nu a reușit, cu comunicarea acestei rezoluții către solicitantul cu identitate neconfirmată, folosind modul de comunicare utilizat de acesta pentru trimiterea solicitării.
Persoana desemnată cu întreținerea înregistrărilor din "Registru Cereri de exercitare drepturi ale Persoanelor Vizate"
Evaluare validitate cerere Se evaluează dacă cererea este "vădit nefondată sau excesivă". În caz afirmativ, se ia o decizie dacă se respinge cererea sau se aplică o taxă. În cazul cererilor de rectificare, ștergere, restricție de procesare a datelor cu caracter personal sau obiecția la procesare a datelor cu caracter personal, se ia și o decizie dacă cererea este rezonabilă și legală. În caz contrar, cererea este respinsă, iar persoana vizată este informată cu privire la decizia respectivă, cu privire la motivele respingerii solicitării, precum și asupra faptului ca are dreptul de a adresa plângeri autorității de supraveghere. Persoana desemnată cu întreținerea înregistrărilor din "Registru Cereri de exercitare drepturi ale Persoanelor Vizate"

DPO (Ofiter responsabil cu protectia datelor cu caracter personal – dacă este cazul)
Taxare procesare cerere În cazul aplicării unei taxe, se va informa persoana vizată și aceasta va decide dacă acceptă sau nu plata taxei. În cazul în care persoana vizată nu acceptă plata taxei, cererea este respinsă și vor fi comunicate acesteia motivele respingerii. Persoana desemnată cu întreținerea înregistrărilor din "Registru Cereri de exercitare drepturi ale Persoanelor Vizate"
Procesare cerere de informații Informațiile relevante sunt colectate și prelucrate în funcție de tipul cererii. Aceasta poate implica planificarea modului în care acțiunea solicitată va fi realizată, de ex. ștergerea sau restrângerea procesării. Această etapă poate dura maxim o lună; în cazul în care activitățile de conformare cu solicitarea vor dura mai mult decât atât, procesarea poate fi prelungită cu maximum două luni suplimentare, iar persoana vizată va fi informată cu privire la întârzierea și motivele acesteia. Informarea persoanei vizate se face în intervalul de o lună de la data depunerii cererii. Persoana desemnată cu întreținerea înregistrărilor din "Registru Cereri de exercitare drepturi ale Persoanelor Vizate"

Proprietarul datelor
Colectare informații / Prelucrare informații / Furnizare informații solicitate către Persoană Vizată Se întreprind măsurile necesare în vederea sintetizării informațiilor care vor fi furnizate persoanei vizate și punerii în practică a eventualelor restricții de prelucrare a datelor, daca acesta este scopul solicitării.
În cazul furnizării de informații acestea vor fi furnizate persoanei vizate în format electronic sau în scris.
Persoana desemnată cu întreținerea înregistrărilor din "Registru Cereri de exercitare drepturi ale Persoanelor Vizate"
Închidere cerere Persoană Vizată Finalizarea procesării cererii va fi înregistrată în Registru Cereri de exercitare drepturi ale Persoanelor Vizate; se va înregistra data închiderii solicitării Persoana desemnată cu întreținerea înregistrărilor din "Registru Cereri de exercitare drepturi ale Persoanelor Vizate"

7.2 Primirea solicitărilor și confirmarea identității persoanelor vizate

7.2.1 Primirea solicitărilor de exercitare a drepturilor persoanelor vizate

Ca o consecință a modului în care societatea iși desfasoară relațiile cu clienții – înregistrarea clienților se realizează în mediul electronic, și a datelor de contact și comunicare deținute – nume și prenume, adresa de domiciliu, adresa de comunicare, e-mail și telefon, primirea solicitarilor de exercitare a drepturilor se realizează prin aceleași canale de Comunicare:

  • Prin poștă sau curier la adresa: Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr 8, sector 1, Bucuresti;
  • Prin mesaj e-mail la adresa: [email protected]
  • Prin telefon la numerele: 0213030080 sau 0372402500

Conform prevederilor contractului de creditare corespondența se realizează la adresa postală comunicată pentru corespondență, sau la adresa de e-mail declarată sau la numărul de telefon declarat de către client, iar actualizarea datelor de contact / comunicare este în sarcina clientului, iar orice modificare a adresei de e-mail sau de comunicare, sau a datelor de contact care nu a fost notificată societații nu îi va fi opozabilă, societatea fiind astfel exonerată de orice răspundere rezultând din continuarea efectuării comunicărilor la adresele iniţial cunoscute.

Modul de înregistrare al solicitărilor, în funcție de canalul de comunicare folosit de persoana vizată:

  • În cazul solicitărilor primite prin poștă, acestea vor fi înregistrate cu data primirii corespondenței.
  • În cazul solicitărilor primite prin e-mail, de la adresa de e-mail înregistrată în baza de date a societății, acestea vor fi înregistrate cu data primirii mesajului e-mail.
  • În cazul solicitărilor primite prin e-mail, de la o adresă de e-mail diferită de cea înregistrată în baza de date a societății, acestea vor fi înregistrate cu data primirii mesajului e-mail și mențiunea "în curs de verificare a persoanei vizate - adresa de corespondență".

Societatea va trimite o cerere de clarificare către adresa de e-mail cunoscuta, prin care se va aduce la cunostinta persoanei vizate primirea unei solicitari în numele sau și totodata va cere confirmarea validitatii solicitarii și actualizarea datelor de contact pe site-ul societatii și faptul ca termenul de rezolvare a solicitarii va fi de 30 de zile de la data primirii confirmarii. Ca masura suplimentara acest mesaj va fi trimis și prin sms la numarul de telefon inregistrat. În cazul în care în termen de 30 zile nu se primeste confirmarea, solicitarea de inchide cu rezolutia "persoana vizata neconfirmata – adresa de corespondenta neinregistrata"

  • În cazul solicitarilor primite prin convorbire telefonica, de la un numar de telefon inregistrat, acestea vor fi inregistrate temporar cu data convorbirii telefonice și mentiunea “în curs de confirmare în scris a solicitarii”. Persoanei vizate vor fi chemate sa confirme cererea exprimata verbal printr-un mesaj scris, în vederea asigurarii unei intelegeri depline și complete asupra cererii acesteia, și care va fi trimis către societate fie prin posta/curier, fie prin e-mail, iar termenul de rezolvare al solicitarii va fi de 30 de zile de la data primirii mesajului scris.
  • Nu vor fi considerate niciun fel de solicitari de exercitare a drepturilor persoanelor vizate primite de la numere de telefon neinregistrate în baza de date a societatii. Persoanele apelante vor fi indemnate sa actualizeze datele de contact inregistrate pe site-ul societatii și sa revina daca este cazul.

7.2.2 Confirmarea identitatii persoanelor vizate

Identitatea persoanelor vizate este considerata a fi confirmata în mod rezonabil daca sunt indeplinite cumulat urmatoarele criterii:

  • Comunicarea a fost realizata de la o adresa de e-mail sau numar de telefon inregistrata în baza de date a societatii, sau fata în fata cu un reprezentant al societatii;
  • Persoana vizata comunica numele complet, asa cum este inregistrat în baza de date a societatii conform copiei CI detinute de societate;
  • Persoana vizata comunica CNP-ul complet și corect, asa cum este inregistrat în baza de date a societatii conform copiei CI detinute de societate;
  • Solicitarea este insotita de o copie scanata sau electronica, dupa caz, a unui act emis de statul roman și care contine unul dintre numerele nationale unice de identificare (CI, pasaport, permis conducere).

În cazul în care aceste criterii nu sunt indeplinite în mod cumulativ se trimit către persoana vizată mesaje de clarificare în vederea confirmării identității și de actualizare a datelor de identitate și / sau contact pe site-ul societății (dacă este cazul) și faptul ca termenul de rezolvare al solicitării va fi de 30 de zile de la data realizării identificării fără dubii a persoanei vizate.

În cazul în care în termen de 30 zile nu se primește confirmarea, solicitarea se închide cu rezoluția "persoană vizată neconfirmată – date de identificare incomplete"

7.2.3 Confirmarea dreptului de reprezentare al terților

În cazul în care solicitările de exercitare a drepturilor persoanelor vizate vin din partea unor terți se va verifica dreptul legal de reprezentare al terților. Conform codului civil sunt considerate suficiente următoarele:

  • Mandat încheiat în formă scrisă și sub semnătura privată, în fata unui reprezentant al Societății, care să contra-semneze pentru autentificare, sau
  • Mandat încheiat ca act autentic, întocmit de un notar public ori de altă autoritate competentă, care a fost citit, verificat şi atestat de către acesta în prezenţa părţilor, potrivit procedurii prevăzute de lege, sau
  • Orice hotărâre judecătorească definitivă, sau
  • Împuternicirea de a reprezenta o persoană fizică dată unui avocat ori consilier juridic și care se dovedeşte prin înscris, potrivit legilor de organizare și exercitare a respectivelor profesii.

Societatea va înregistra toate solicitările primite din partea unor terți care prezintă copia unuia dintre documentele mai sus menționate plus o copie scanată sau electronică, după caz, a unui act emis de statul român și care conține unul dintre numerele naționale unice de identificare (CI, pașaport, permis conducere) ale persoanei vizate. În acest caz societatea va acționa ca și cum solicitarea a fost emisă de către persoana vizată și va comunica rezoluția și activitățile desfășurate conform instrucțiunilor terței părți.

Societatea va înregistra solicitările primite din partea unor terți care nu pot prezenta ori dovada reprezentarii legale, ori dovada identității persoanei vizate, la data primirii solicitării și cu mențiunea “în curs de clarificare a reprezentabilitatii”. Ulterior înregistrării se vor realiza urmatoarele activități de clarificare:

  • un mesaj e-mail la adresa înregistrată, dacă se poate face o asociere în acest sens, sau o scrisoare recomandată / simplă prin Poșta Română / Curier către persoana care este specificată în mandat, prin care se cere confirmarea semnării mandatului, pentru identificarea fără dubii a acesteia, și
  • un raspuns către mandatar, via e-mail către adresa de unde a fost primita cererea de exercitare a drepturilor și mandatul, sau prin poștă, dacă solicitarea a fost trimisă prin poștă, în care:
    • sunt specificate obiecțiile societății referitoare la forma mandatului,
    • faptul că întreprinde măsuri proprii de verificare a identității persoanei vizate, și
    • faptul că în conformitate cu art.12 (3) din Regulamentul (UE) 2016/679, va raspunde cererii de exercitare a drepturilor persoanei vizate în cel mult 30 de zile de la cel mai apropiat eveniment dintre:
      • confirmarea de către persoana vizată a semnării mandatului, ori
      • prezentarea de către mandatar a unui mandat în formele menționate mai sus.

În cazul în care una dintre confirmarile cerute este primită, societatea va începe activitățile de rezolvare a solicitării. În cazul în care în termen de 30 zile de la data primirii solicitării inițiale nu se primește confirmarea, solicitarea de închide cu rezoluția "mandatar fără reprezentabilitate – mandat incomplet".

7.3 Administrarea drepturilor persoanelor vizate

7.3.1 Dreptul de a retrage consimțământul

Persoana vizată are dreptul de a retrage consimțământul în cazul în care baza pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal este cea a consimțământului (adică prelucrarea nu se bazează pe o justificare diferită permisă de GDPR, cum ar fi obligația contractuală sau legală sau interesul legitim al societății).

În prima instanță se va confirma ca temeiul legal al prelucrării datelor cu caracter personal este într-adevăr consimțământul, iar în acest caz solicitarea va fi acceptată și vor fi luate toate măsurile de încetare a prelucrărilor bazate pe consimțământul în cauză. În caz contrar, cererea va fi respinsă pe motiv că prelucrarea nu se realizează având ca temei legal consimțământul persoanei vizate. Indiferent de rezoluția societății și acțiunile realizate în urma solicitării, acestea vor fi comunicate în termenele prevăzute în regulament, persoanei vizate.

7.3.2 Dreptul de a fi informat

În momentul în care datele cu caracter personal sunt colectate de la persoana vizată sau obținute dintr-o altă sursă, persoana vizată va fi informată cu privire la utilizarea acestor date și a drepturilor lor asupra acestora. Această informare este disponibilă:

  • la înrolarea pe site-ul societății
    • Bifând căsuţa alăturată recunosc că am citit, am înteles şi sunt de acord cu Termenii şi condiţiile de utilizare a acestui site, inclusiv în privinta colectarii și prelucrarii datelor cu caracter personal

      (Click pentru a citi)
    • Sunt de acord să primesc de la Viva Credit IFN SA oferte, promoții și comunicări de marketing, conform Termenilor și condițiilor.
  • În Termenii și condițiile de utilizare a site-ului societății – capitol distinct dedicat colectării și prelucrării datelor cu caracter personal
  • Într-un capitol distinct din contractul de creditare, în cazul în care se încheie un contract de creditare

7.3.3 Dreptul de acces

Persoanele vizate au dreptul să ceară societății să fie informate dacă prelucrează date despre ele, să aibă acces la aceste date și, în plus, următoarele informații:

  • Scopurile prelucrării
  • Categoriile datelor cu caracter personal în cauză
  • Destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, dacă există, în mod special în cazul în care destinatarii se referă la țări terțe sau organizații internaționale
  • Durata de stocare a datelor cu caracter personal (sau criteriile utilizate pentru stabilirea acestei perioade)
  • Drepturile persoanei vizate la rectificarea sau ștergerea datelor sale cu caracter personal și limitarea sau opoziția față de prelucrarea acestora
  • Dreptul persoanei vizate de a depune plângere la o autoritate de supraveghere
  • Informații privind sursa datelor, dacă nu au fost colectate direct de la persoana vizată
  • Dacă datele personale vor face obiectul unei prelucrări automate, inclusiv al profilării și, dacă da, al logicii de procesare și eventualelor consecințe implicate
  • În cazul în care datele sunt transferate unei țări terțe sau unei organizații internaționale, informații privind măsurile de securitate/protecție care se aplică

Procesul de luare a deciziilor pentru astfel de solicitări este rapid, iar rezoluția în general pozitiva, cu excepția cazurilor în care se consideră că cererea este vădit nefondată sau excesivă.

7.3.4 Dreptul la rectificare

În cazul în care datele cu caracter personal sunt inexacte, persoana vizată are dreptul de a solicita corectarea și completarea datelor personale incomplete pe baza informațiilor pe care le furnizează.

Dacă este necesar, societatea va lua măsuri pentru a valida informațiile furnizate de persoana vizată, pentru a se asigura că sunt corecte înainte de a le modifica.

În cazul datelor de identificare și de contact / comunicare, pe lângă dreptul de rectificare, clienții societății au și obligația contractuală de actualizare a acestora.

Rectificarea / actualizarea datelor cu caracter personal va fi realizată de îndată și fără întârziere, după obținerea evidențelor datelor de rectificat / actualizat. Informarea cu privire la realizarea rectificării va fi trimisă persoanelor vizate în termenul de 30 de zile prevazut de regulament.

7.3.5 Dreptul la ștergere

Sau "dreptul de a fi uitat"; persoana vizată are dreptul să solicite societății să șteargă fără întârziere date personale despre acestea, dacă se aplică una dintre următoarele:

  • Datele personale nu mai sunt necesare pentru scopul pentru care au fost colectate
  • Persoana vizată retrage consimțământul și nu există alt temei pentru prelucrare
  • Subiectul datelor obiectează la prelucrarea datelor cu caracter personal
  • Datele personale au fost procesate ilegal
  • Din motive de conformitate, adică îndeplinirea obligațiilor legale ale societatii
  • În cazul în care datele cu caracter personal erau relevante pentru persoana vizată ca și copil

În cazul în care datele cu caracter personal au fost făcute publice, vor fi depuse eforturi rezonabile pentru a asigura ștergerea acestora.

Societatea va trebui să decidă dacă cererea poate fi sau ar trebui să fie respinsă pentru unul dintre următoarele motive:

  • Dreptul la libertatea de exprimare și la informație
  • Respectarea unei obligații legale
  • Interes public în domeniul sănătății publice
  • Datele personale sunt relevante pentru o cerere legală (din partea autoritatilor)

Este posibil ca astfel de decizii să necesite implicarea Ofițerului pentru Protecția Datelor al societatii (dacă este numit) și, în unele cazuri, conducerea executivă.

7.3.6 Dreptul la la restricționarea prelucrării

Persoana vizată își poate exercita dreptul la o limitare a prelucrării datelor cu caracter personal în una din următoarele situații:

  • În cazul în care persoana vizată contestă acuratețea datelor, până cand a fost verificată acuratețea acestora
  • Ca o alternativă la ștergere în cazul în care prelucrarea este ilegală
  • În cazul în care persoana vizată are nevoie de date din motive legale, dar datele nu mai sunt necesare pentru societate
  • În cazul în care persoana vizată a uzat de „Dreptul de a obiecta” și o decizie este în curs

Pentru fiecare situație, societatea va analiza și va decide aprobarea sau respingerea cererii. Este posibil ca astfel de decizii să necesite implicarea Ofițerului pentru Protecția Datelor al societatii și, în unele cazuri, conducerea executivă.

În cazul în care există o restricție privind prelucrarea, datele pot fi stocate, dar nu pot fi prelucrate fără consimțământul persoanei vizate, cu excepția cazului în care există motive legale (caz în care persoana vizată trebuie informată). Alte organizații care pot prelucra datele în numele societatii trebuie și vor fi, de asemenea, informate despre restricție.

7.3.7 Dreptul la portabilitatea datelor

Persoana vizată are dreptul să solicite ca datele personale să le fie furnizate într-un format "structurat, utilizat în mod obișnuit și care să poată fi procesat automat" (Articolul 20 din GDPR) și să transfere datele respective unei alte părți, de ex. furnizor de servicii.

Acolo unde este posibil, persoana vizată poate, de asemenea, solicita ca datele personale să fie transferate direct din sistemele societatii în sistemele unui alte organizații, însă această facilitate nu este disponibilă din motive tehnice de interoperabilitate a bazelor de date.

7.3.8 Dreptul de a obiecta

În orice moment, persoana vizată are dreptul de a se opune, : din motive legate de situația particulară în care se află, prelucrării în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (e) sau (f):

  • a) Prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau care rezultă din exercitarea autorității publice cu care este investit operatorul;
  • b) Prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de operator sau de o parte terță, cu excepția cazului în care prevalează interesele sau drepturile și libertățile fundamentale ale persoanei vizate, care necesită protejarea datelor cu caracter personal, în special atunci când persoana vizată este un copil;

și

  • c) Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct;
  • d) Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop profilarea automată;
  • e) Atunci când datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri de cercetare științifică sau istorică sau în scopuri statistice.

Odată ce o obiecție a fost făcută, societatea va suspenda prelucrarea datelor cu caracter personal, cu urmatoarele excepții:

  • Pentru punctele a) și b), operatorul nu mai prelucrează datele cu caracter personal, cu excepția cazului în care operatorul demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
  • Pentru punctul e), operatorul nu mai prelucrează datele cu caracter personal, cu excepția cazului în care prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini din motive de interes public.

7.3.9 Drepturi cu privire la luarea deciziilor și profilarea automată

Persoana vizată are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. De asemenea, persoana vizata are dreptul de a-și exprima punctul de vedere și să conteste deciziile.

Există excepții de la acest drept, dacă decizia este bazată exclusiv pe prelucrarea automată:

  • Este necesară pentru execuția unui contract
  • Este autorizată prin lege
  • Se bazează pe acordul explicit al persoanei vizate

Pentru a evalua aceste tipuri de cereri, societatea va analiza dacă excepțiile mai sus menționate sunt aplicabile sau nu unei anumite cereri.

7.4 Date personale sensibile

"Date personale sensibile" sunt informații despre un individ care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, credințele religioase sau filosofice sau calitatea de membru al unui sindicat, informațiile genetice, informațiile biometrice în scopul identificării unice a unui individ, informațiile privind sănătatea sau informațiile privind viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice.

Nu colectăm cu bună știință sau în mod intenționat informații personale sensibile de la persoane fizice și trebuie să nu ne trimiteți informații personale delicate.

Dacă, totuși, ne transmiteți din greșeală sau în mod intenționat informații personale sensibile, veți fi considerat că ne-ați dat în mod explicit consimțământul să procesăm informațiile personale sensibile în conformitate cu articolul 9 alineatul (2) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor. Vom folosi și procesa informațiile dvs. personale cu caracter sensibil în scopul ștergerii acestora.

8. Prelucrarea datelor personale in Sistemul Biroului de Credit

8.1 Datele de identificare ale operatorilor

VIVA CREDIT IFN S.A., cu sediul in municipiul Bucuresti,Bulevadul Iancu de Hunedoara Nr. 8, Bl. H3, Et. 4, sector 1 si S.C. Biroul de Credit S.A., persoana juridica româna cu sediul în Bucuresti, str. Sfanta Vineri, nr. 29, etaj 4, sector 3, in calitate de operatori asociati, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal cu buna credința, in mod echitabil si transparent, in scopuri determinate si legitime, conform prevederilor Regulamentului (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul).

Biroul de Credit SA este entitatea de drept privat care administreaza Sistemul Biroului de Credit, in care sunt prelucrate datele cu caracter personal in legatura cu activitatea de creditare desfasurata de Participanti.

Participantii la Sistemul Biroului de Credit sunt institutii de credit, institutii financiare nebancare, societati de asigurari si societati de recuperare creante, care au semnat un Contract de Participare cu Biroul de Credit.

8.2 Temeiul legal si scopul prelucrarii

VIVA CREDIT IFN S.A. si Biroul de Credit prelucreaza datele dvs. personale in baza interesului legitim al Participantilor si al Biroului de Credit pentru desfasurarea unei activitati de creditare responsabile, in conditiile protejarii, facilitarii accesului la creditare si prevenirii indatorarii excesive a persoanelor vizate, respectarii cadrului legal referitor la evaluarea bonitatii si la reducerea riscului de credit, precum si prevenirii utilizarii sistemului financiar-bancar pentru desfasurarea unor activitati contrare legii.

VIVA CREDIT IFN S.A. are obligatia, conform reglementarilor legale in vigoare, sa evalueze capacitatea dvs. de rambursare a creditului, inainte de incheierea unui contract de credit si pe parcursul derularii acestuia. In acest scop, VIVA CREDIT IFN S.A. prelucreaza informatiile indicate la punctul (4), inregistrate pe numele dvs. în evidentele proprii si le transmite catre Biroul de Credit în vederea prelucrarii de catre aceasta institutie si a consultarii acestora de catre oricare Participant, in scopul initierii sau derularii unei relatii de creditare, precum si asigurarii produselor de tip credit.

8.3 Obligatia furnizarii datelor si consecintele nerespectarii acesteia

Furnizarea datelor dvs. cu caracter personal este necesara in scopul mentionat la punctul (2). Refuzul de a furniza datele dvs. personale, necesare realizarii scopului mentionat mai sus, va conduce la imposibilitatea VIVA CREDIT IFN S.A. de a-si indeplini obligatiile legale in legatura cu acordarea creditului.

8.4 Categorii de date cu caracter personal prelucrate in Sistemul Biroului de Credit

  • date de identificare ale persoanei vizate: numele, prenumele, codul numeric personal, adresa de domiciliu/resedinta si de corespondenta, numarul de telefon fix/mobil, data nasterii, cod tara si serie/numar pasaport in cazul persoanelor nerezidente;
  • date referitoare la angajator: numele si adresa angajatorului;
  • date referitoare la produsele de tip credit solicitate/acordate: tipul si denumirea Participantului, tipul de produs, starea produsului/contului, data acordarii, termenul de acordare, sumele acordate, sumele datorate, data scadentei, valuta, frecventa platilor, suma platita, rata lunara, sumele restante, numarul de rate restante, numarul de zile de intarziere, categoria de intarziere, data inchiderii produsului;
  • date referitoare la evenimente care apar in perioada de derulare a produsului de tip credit, cum ar fi cele referitoare la restructurarea/refinantarea, darea in plata, cesiunea contractului de credit, cesiunea creantei;
  • date referitoare la relatiile cu alte conturi: informatii referitoare la produse de tip credit la care persoana vizata are calitatea de codebitor si/sau garant;
  • date referitoare la insolventa: informatii referitoare la persoanele vizate fata de care s-a deschis o procedura de insolventa;
  • numarul de interogari: indica numarul de Rapoarte de Credit eliberate de Biroul de Credit, la solicitarea unuia sau mai multor Participanti;

8.5 FICO® Score de la Biroul de Credit

Datele cu caracter personal prevazute la punctul (4) pot fi prelucrate de catre Biroul de Credit, inclusiv pentru a calcula, la solicitarea Participantilor, FICO® Score de la Biroul de Credit.

VIVA CREDIT IFN S.A.utilizeaza FICO® Score de la Biroul de Credit in scopul reducerii riscului de credit asociat unui debitor/potential debitor.

FICO® Score de la Biroul de Credit este un număr cuprins între 300 şi 850, obtinut in urma procesului statistic care prelucreaza informatiile inregistrate de Participanti in Sistemul Biroului de Credit si indică probabilitatea ca persoana vizata să-si plăteasca în viitor ratele la timp. Principalele cauze care au determinat scaderea FICO® Score de la Biroul de Credit sunt afisate sub forma codurilor-motiv.

FICO® Score de la Biroul de Credit ia in calcul urmatoarele elemente ce confera predictibilitate: istoricul de plata, datoria curenta, durata contului/conturilor de credit (numarul mediu de luni de la acordarea creditelor), cererea de noi credite (numarul de interogari si creditele acordate in ultimele 6 luni), mix-ul de credit (tipuri de credite acordate), varsta persoanei vizate. Influenta acestor elemente asupra valorii FICO® Score de la Biroul de Credit poate varia in functie de informatiile inregistrate la Biroul de Credit pentru fiecare persoana vizata.

FICO® Score de la Biroul de Credit reprezinta un instrument de analiza cu grad ridicat de predictibilitate care, alaturat datelor din Raportul de Credit si informatiilor obtinute de Participanti din alte surse, concura la evaluarea corecta a bonitatii persoanei vizate in vederea incheierii/derularii contractului de credit.

8.6 Destinatarii datelor

Datele cu caracter personal inregistrate in Sistemul Biroului de Credit sunt dezvaluite Participantilor, la cerere, in scopul mentionat la punctul (2).

Datele cu caracter personal prelucrate in Sistemul Biroului de Credit nu vor fi dezvaluite tertilor, cu exceptia autoritatilor si institutiilor publice, conform competentelor acestora si a legislației aplicabile, cum ar fi Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, Banca Naționala a României, Autoritatea Nationala de Integritate, instantele judecatoresti, notarii publici, executorii judecatoresti, organele de cercetare penala.

8.7 Perioada de stocare

Datele cu caracter personal sunt stocate la Biroul de Credit si dezvaluite Participantilor timp de 4 ani de la data actualizarii, cu exceptia datelor solicitantilor de credit care au renuntat la cererea de credit sau carora nu li s-a acordat creditul, care sunt stocate si dezvaluite Participantilor pentru o perioada de 6 luni.

8.8 Existenta unui proces decizional automatizat, incluzand crearea de profiluri

VIVA CREDIT IFN S.A. nu aplica un proces decizional automatizat in analiza solicitarii dumneavoastra de credit.

8.9 Drepturile persoanelor vizate privind prelucrarea datelor cu caracter personal

In calitate de persoana vizata, va puteti exercita drepturile prevazute de Regulament, astfel:

  • a. dreptul de acces la date se poate exercita:
    • printr-o solicitare scrisa, semnata, transmisa prin posta la Biroul de Credit, sau
    • prin accesarea in mod securizat a site-ului Biroului de Credit (www.birouldecredit.ro), sau
    • personal sau pe cale electronica, la Participantul care detine calitatea de creditor/potential creditor al dvs.
    Totodata aveti dreptul de a obtine, la cerere, la momentul comunicarii deciziei de creditare, o copie a Raportului de Credit emis de Biroul de Credit, care a fost utilizat de catre VIVA CREDIT IFN S.A. in analiza cererii de credit;
  • b. dreptul de rectificare a datelor,
  • c. dreptul de ștergere a datelor,
  • d. dreptul la restricționarea datelor,
  • e. dreptul de a se opune prelucrarii,

pot fi exercitate:

  • prin accesarea in mod securizat a site-ului Biroului de Credit (www.birouldecredit.ro), sau
  • personal sau pe cale electronica, la VIVA CREDIT IFN S.A. care detine calitatea de creditor/potential creditor al persoanei vizate.
  • f. dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automatizate, inclusiv profilare;

VIVA CREDIT IFN S.A. nu aplica un proces decizional automatizat in analiza solicitarii dumneavoastra de credit.

  • g. dreptul de a vă adresa Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și justiției.

8.10 Drepturile persoanelor vizate privind obtinerea codulurilor de inrolare

Cod inrolare - Este asociat Codului Numeric Personal si exista urmatoarele modalitati de a fi obtinut:

  • a. Se genereaza la momentul crearii contului pe site-ul birouldecredit.ro si se transmite prin SMS. Aceasta modalitate va putea fi folosita doar daca cel putin o institutie financiara a raportat la Biroul de Credit un numar de telefon mobil valid pentru dumneavoastra, sau
  • b. Va adresati unei institutii financiare cu care sunteti in relatie contractuala. Un operator il va genera si il veti primi sub forma tiparita.
  • c. Printr-o cerere transmisa prin posta la Biroul de Credit. Solicitarea trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele:
    • Datele de identificare (CNP, nume, prenume, adresa postala de corespondenta);
    • Copia actului de identitate si semnatura.
  • d. In calitate de client al companiei Viva Credit IFN S.A, va puteti exercita dreptul de obtinere a codului de inrolare printr-o solicitare trimisa prin:
    • Posta: Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr 8, sector 1, Bucuresti,
    • E-mail: [email protected]

Aceste informatii ne sunt necesare in scopul identificarii persoanei vizate si vor fi utilizate doar pentru perioada de timp necesara formularii, transmiterii si receptionarii raspunsului. Codul de inrolare tiparit va fi expediat prin posta, la adresa de domiciliu sau prin e-mail doar de catre Viva Credit IFN S.A.

Codul va fi transmis in maximum 5 zile lucrătoare și va avea asociată o dată de expirare. Dupa aceasta data, codul nu va mai putea fi folosit, iar in cazul in care nu ati reusit crearea contului in portal veti putea solicita un alt cod prin canalele de comunicare mentionate mai sus.

9. Modificări ale politicii noastre de confidențialitate

Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.

Modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate

În cazul în care efectuăm modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate, vom actualiza Politica de confidențialitate cu o nouă dată efectivă menționată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi guvernată de practicile stabilite în noua versiune a Politicii de confidențialitate de la data efectivă a acesteia.

Modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau a scopurilor pentru care procesăm informațiile dvs.

În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru web.

Vă vom furniza informațiile despre modificarea în cauză și despre scopul și orice alte informații relevante înainte de a ne utiliza informațiile dvs. pentru noul scop.

Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dvs. prealabil înainte de a utiliza informațiile dvs. într-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial.

10. Confidențialitatea minorilor

Deoarece ne pasă de siguranța și confidențialitatea copiilor online, nu contactăm cu bună știință sau nu colectăm informații de la persoane cu vârsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informații de orice fel de la persoane cu vârsta sub 18 ani.

Este posibil să primim informații referitoare la persoane care nu au împlinit vârsta de 18 ani prin fraudarea sau înșelăciunea unui terț. Dacă suntem înștiințați despre acest lucru, de îndată ce vom verifica informațiile, atunci când legea cere acest lucru, vom obține imediat consimțământul parental adecvat pentru a utiliza aceste informații sau, dacă nu putem obține consimțământul părinților, vom șterge informațiile de pe serverele noastre. Dacă doriți să ne anunțați primirea de informații despre persoanele cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să faceți acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa [email protected].

11. Copyright

VIVA CREDIT IFN SA deține drepturile legale privind grafica, forma, modalitatea de prezentare, precum și întreg conținutul site-ului http://vivacredit.ro precum și a oricăror materiale de prezentare tipărite sau transmise electronic. Acestea sunt protejate de legislația drepturilor de autor în vigoare. Este interzisă în mod expres copierea, modificarea, afișarea, transmiterea, publicarea, în orice formă a conținutului și graficii Site-ului, crearea unor materiale derivate folosind conținutul și forma site-ului Viva Credit IFN S.A., sub sancțiunile prevăzute de lege. "Viva Credit"® și "Credit Până la Salariu"® sunt mărci înregistrate ale Viva Credit IFN S.A.

12. Referințe de pagini de internet ale terților

Website-ul nostru poate conține trimiteri către pagini de internet sau aplicații ale terților. Dacă faceți clic pe unul dintre aceste referințe, rețineți că fiecare dintre ele va avea propria politică de confidențialitate. Nu controlăm aceste pagini de internet/aplicații și nu suntem responsabili pentru aceste politici. Când părăsiți Platforma noastră, vă încurajăm să citiți notificarea de confidențialitate a fiecărei pagini de internet pe care o vizitați.

13. Detalii de contact

Pentru orice informații suplimentare sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să verificați setările contului dvs. sau să contactați Ofițerul nostru de Protecția Datelor folosind [Formularul de Contact] sau prin email la adresa [email protected]. De asemenea, puteți contacta Controlorul de date pentru serviciile locale:

Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor

Președinte: D-na Ancuţa Gianina Opre

Adresă: B-dul Magheru 28-30, Sector 1, BUCUREŞTI

Date de contact: Tel. +40 21 252 5599, Fax +40 21 252 5757, e-mail: [email protected], Website: www.dataprotection.ro

Persoana de contact: D-na Ancuţa Gianina OPRE, Președinte al Autorității Naționale pentru Protecția Datelor

Persoana de contact alternativ: D-na Alina SAVOIU, Șef al Departamentului Juridic și de Comunicare

Pentru problemele locale cu privire la protecția datelor, autoritatea locală poate fi contactată în limba română.

14. Clauze finale

Utilizarea acestui site nu garantează obținerea unui împrumut. Orice cerere de împrumut primită prin intermediul acestui site va fi supusă unui proces de aprobare. Sunt de acord cu faptul că Viva Credit IFN S.A. poate refuza cererea mea de credit fără a-mi explica motivul refuzului. Nerespectarea termenilor contractuali, frauda sau orice comportament care aduce prejudicii Viva Credit IFN SA pot duce la suspendarea accesului tău la serviciile oferite de acest site.

sună-ne la:
021 303 0080
0372 402 500
L-V: 8:30-20:00
S-D: 9:00-17:00

Cookie-urile îți simplifică navigarea pe site-ul nostru.

Folosind site-ul fără a modifica setările referitoare la cookie-uri înseamnă că ești de acord cu folosirea acestora. Dacă vrei, totuși, poți selecta ce cookie-uri vrei să fie active. Află mai multe.

Modifică setări cookie