whatsapp link

Solicitări și reclamații


Urgența ta financiară este și urgența noastră. Prin tot ceea ce facem, ne dorim să fim alături de oamenii care au nevoie de un ajutor financiar urgent: inovăm continuu și simplificăm procesele ca tu să beneficiezi rapid de banii de care ai nevoie. Deși intențiile sunt bune, mereu este loc de îmbunătățiri. De aceea, părerea ta este foarte importantă pentru noi și ne ajută să fim mai buni în fiecare zi.


Vrei să ne transmiți o solicitare sau o reclamație?

Pentru a ne contacta, poți folosi oricare din următoarele canale de comunicare:

  • personal, la sediul Societății din Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 8, Clădirea U Business Center, etajul 4, sector 1, București;
  • prin poștă/curier: VIVA CREDIT IFN SA, Departamentul Suport și Administrare Credite, Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 8, Clădirea U Business Center, etajul 4, sector 1, București, cod poștal 011742;
  • prin e-mail: [email protected] sau [email protected];
  • prin telefon: +4021.303.0080, apelabil din orice rețea din România sau străinătate;
  • prin mesaj text utilizând aplicația WhatsApp: 373 800 180.

Date utile de care avem nevoie:

  • Datele tale de contact: numele complet, CNP, adresa și numărul de telefon;
  • Descrierea solicitării sau nemulțumirii, informații relevante despre produsul deținut;
  • Copii ale documentelor pe care le consideri relevante pentru solicitarea ta. Păstrează întotdeauna originalele.

  • Dacă sesizarea este depusă de o terță persoană, care acționează în numele tău în baza unui mandat expres, este necesar să fie atașat și acesta. Mai multe detalii aici.

Procesul de soluționare a solicitărilor și reclamațiilor implică următorii pași:

  • Primirea și înregistrarea solicitării sau reclamației.
  • Analizarea situației în cauză și identificarea unei modalități de soluționare. Fiecare solicitare sau reclamație este analizată într-un mod obiectiv și responsabil, este tratat confidențial, în conformitate cu legislația în vigoare.
  • Formularea și transmiterea răspunsului, prin canalul de comunicare agreat cu tine. Răspunsul va conține rezultatul analizei, punctul de vedere oficial al Societății, motivarea acestuia și măsurile care urmează a fi luate în cadrul relației de afaceri aflate în desfășurare.

Termenul de soluționare

Răspunsul la solicitarea sau reclamația ta va fi formulat în cel mai scurt timp posibil, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data înregistrării acesteia. În cazul situațiilor având un nivel de complexitate ridicat, termenul de răspuns poate fi extins, caz în care te vom informa din timp.

În cazul în care soluția noastră nu corespunde așteptărilor tale, ai dreptul de a recurge la mecanisme extrajudiciare de soluționare amiabilă a disputelor sau de a te adresa autorităților competente sau altor autorități abilitate de lege: