whatsapp link

Întrebări frecvente despre Linia de Credit

Ce este Linia de Credit?

Este un produs de creditare cu sume cuprinse între 5000 și 20000 lei, din care poți retrage bani oricând ai nevoie.

Care sunt condițiile pe care trebuie să le îndeplinesc pentru a obține Linia de Credit?

Să ai vârsta peste 20 de ani

Să ai un venit stabil din salariu, pensie sau PFA

Să încasezi venitul într-un cont bancar (pe card)

Ce sumă pot obține?

Îți putem pune la dispoziție între 5000 și 20000 lei. Tu utilizezi doar cât ai nevoie din suma pe care ți-o aprobăm.

În cât timp primesc banii?

În 2 ore de când ai solicitat Linia de Credit.

Cum primesc banii?

Banii pe care vrei să-i utilizezi ți-i transferăm direct pe cardul tău bancar.

Cum solicit banii?

Poți solicita o sumă prin telefon, email sau din contul de client Viva Credit.

Pe ce perioadă pot lua Linia de Credit?

Contractul se încheie pe o perioadă nedeterminată.

Care este dobânda?

Dobânda este de 0,4%/zi și se aplică DOAR la sumele pe care le utilizezi din totalul disponibil.

Care sunt comisioanele?

Nu avem niciun fel de comisioane.

Cum se stabilește data scadentă?

La semnarea contractului, vom stabili ca ziua de salariu să fie și data scadentă. În felul acesta, poți fi sigur că vei avea bani pe card în ziua când trebuie să rambursezi suma utilizată si dobânda.

Cât plătesc la scadență?

Poți rambursa doar 3% din cât ai utilizat, plus dobânda acumulată până în acel moment. Noi îți recomandăm, însă, să restitui suma utilizată și dobânda aferentă imediat ce ai posibilitatea. În felul acesta, nu se mai acumulează dobânda și costul total este mai mic. Poți alege varianta care te avantajează, din contul de client Viva Credit.

Nu uita că plătești dobândă DOAR pentru banii pe care-i utilizezi. Deci, e în avantajul tău să rambursezi cât mai mult sau toată suma utilizată, ca să plătești cât mai puțină dobândă.

Dacă suma rămasă la scadență este sub 50 lei, aceasta va fi încasată integral.

Cât e minimul de plată lunar?

3% din suma utilizată, plus dobânda aferentă, dar nu mai puțin de 50 lei.

Dacă suma rămasă la scadență este sub 50 lei, aceasta va fi încasată integral.

Cum plătesc?

Iată 5 metode simple și rapide prin care îți poți rambursa împrumutul tău de la Viva Credit:


  • 1. Metoda standard de rambursare a împrumutului tău de la Viva Credit este debitarea automată. Acest lucru înseamnă că nu trebuie să-ți faci griji că uiți când este data scadentă sau că ai uitat să plătești, pentru că retragem noi automat din contul tău suma datorată. Prin urmare, tu achiți la timp și fără efort! Tot ce trebuie să faci este să te asiguri că ai bani suficienți pe card.

  • 2.O altă metodă este să achiți cu un alt card. Este simplu și poți face acest lucru din contul tău de client. Apeși pe butonul „Achită cu alt card”, apoi, în pagina de plată, introduci datele cardului, precum și suma pe care dorești să o rambursezi și gata!
  • Sună-ne și împreună, telefonic, vom procesa plata. Numărul nostru de telefon este 021-303-0080.


  • 3. Poți plăti și prin transfer bancar în oricare dintre următoarele conturi:
    • UniCredit Bank: RO13 BACX 0000 0005 2669 3011
    • BCR: RO68 RNCB 0072 1195 1733 0001
    • BRD: RO25 BRDE 410S V010 4788 4100
    • BancPost: RO70 BPOS 8200 7618 076R ON01
    • Raiffeisen Bank: RO17 RZBR 0000 0600 1327 5798
    • BANCA TRANSILVANIA: RO19 BTRL 0430 1202 6724 27xx
    • ING Bank: RO56 INGB 0000 9999 0459 2950
    • GARANTI Bank: RO08 UGBI 0000 0220 2029 2RON
    • CEC Bank: RO29 CECE B309 30RON 3699983

  • 4. Dacă îți este mai confortabil să achiți cash, poți opta pentru rambursarea în numerar la orice unitate BCR, în contul RO41 RNCB 0072 1195 1733 0002, CEC Bank, în contul RO83 CECE B001 44RO N404 6729 sau UniCredit Bank, în contul RO13 BACX 0000 0005 2669 3011.

  • 5. Ai acum posibilitatea să achiți și la cele mai apropiate stații de plată SelfPay și StartPay de lângă tine. Este simplu! Cauți Viva Credit în lista de furnizori, introduci codul tău de client și achiți!
Pot plăti anticipat suma utilizată?

Da! Noi îți recomandăm să restitui suma utilizată și dobânda aferentă imediat ce ai posibilitatea. În felul acesta, nu se mai acumulează dobânda și costul total este mai mic. Nu există costuri suplimentare pentru plata anticipată!

Care sunt consecințele dacă nu plătesc la timp?

Dacă la data scadentă nu vei putea plăti suma minimă datorată (3% din suma utilizată + dobânda aferentă):


  • A doua zi după scadență vor începe să se acumuleze penalități. Acestea sunt de 0,40%/zi pentru suma restantă. În această situație, nu vei mai putea utiliza altă sumă.
  • Totodată, situația va fi raportată la Biroul de Credit, lucru care îți poate îngreuna obținerea unui credit pe viitor.
  • În final, ne rezervăm dreptul să demarăm procedurile juridice și legale pentru recuperarea datoriei. În acest caz, costurile pentru recuperarea datoriei vor fi suportate de tine.
De ce acte am nevoie?

Ai nevoie doar de actul de identitate pentru a completa cererea, iar ulterior dacă vor fi necesare alte documente ți se vor solicita de către un operator în urma verificărilor.

Care este suma minimă pe care o pot retrage?

100 lei.

Ce garanții am că voi obține Linia de Credit?

Ai șanse mari ca împrumutul să fie aprobat dacă toate informațiile pe care le-ai completat când ai aplicat sunt corecte și pot fi verificate. De aceea, este important să fii sincer. Dacă mai avem nevoie și de alte informații, te vom contacta.

Cererea mi-a fost respinsă, deși am un salariu mare. De ce?

Acordăm împrumuturi într-un mod responsabil și, de aceea, în procesul de analiză luăm în calcul mai multe criterii, care stau la baza deciziei noastre.

Totuși, chiar dacă acum nu ai îndeplinit criteriile de eligibilitate, în viitor este posibil să le îndeplinești, așa că te poți reîntoarce la Viva Credit® pentru a solicita din nou un împrumut.

Află din articolul de mai jos mai multe detalii despre motivele pentru care un împrumut poate fi refuzat!

Citește articolul